PREVÁDZKOVÝ PORIADOK

1 Úvodné ustanovenia

1.1 Pre účely tohto prevádzkového poriadku (ďalej len „Poriadok“) sa použité pojmy vykladajú v znení v akom sú definované vo Všeobecných obchodných podmienkach poskytovania služieb v prevádzkach pod spoločnou obchodnou značkou „77 NEXT LEVEL FITNESS“ (ďalej len „značka“) s ktorými tento prevádzkový poriadok tvorí neoddeliteľnú súčasť podmienok využívania poskytovaných Služieb Klientmi.
1.2 Prevádzkovateľom je spoločnosť: CITYFITNESS, s.r.o., so sídlom

Zuzany Chalupovej 8 851 07 Bratislava - mestská časť Petržalka

IČO: 54992443
DIČ: 2121861148
IČ DPH SK2121861148, podľa §4, registrácia od 1.2.2023 Sídlo

, zapísanou v obchodnom registri Mestského súdu Bratislava III, oddiel: s.r.o, vložka č.: 165113/B, email: info@77fitness.sk
1.3 Prevádzkou podľa tohto Poriadku sa rozumie každé Fitnescentrum, v ktorom Prevádzkovateľ poskytuje Služby pod spoločnou obchodnou značkou „77 NEXT LEVEL FITNESS“ (ďalej len „Prevádzka“).
1.4 Prevádzkovateľ poskytuje Služby spojené so zdravým životným štýlom, najmä služby posilňovne, fitnes, kardio zóny, sauna, skupinové cvičenia a iné služby. Spôsobom poskytovania Služieb sa rozumie umožnenie Klientom využívať vybrané Služby Prevádzkovateľa v Prevádzke, alebo čerpať jeho Služby v súlade s podmienkami stanovenými v Cenníku, v tomto prevádzkovom poriadku a vo VOP.
1.5 Tento Poriadok je záväzný pre všetkých Klientov a sú povinní ho dodržiavať počas celého trvania využívania Služieb v Prevádzke.

2 Základné pravidlá a zásady pri využívaní Služieb v Prevádzkach

2.1 Podmienky vstupu do Prevádzky a poskytnutie Služieb sú uvedené v článku 2 VOP.
2.2 Priestory Prevádzky sú rozdelené na nasledovné časti a zóny:
a) recepcia a vstupná zóna: moderná recepcia s možnosťou zakúpenia jednotlivých Služieb, doplnkov výživy a nápojov. Sedenie pre Klientov pri čakaní. Turniketový vstup s QR systémom pre pohodlný a rýchly prístup.
b) šatne a sociálne zázemie: Samostatné šatne pre ženy a mužov. Uzamykateľné skrinky so zamykaním na štvorčíselný kód. Sprchy, toalety, skrinky.
c) hlavná posilňovňa: veľká otvorená plocha so silovými strojmi na všetky svalové partie. Voľné váhy – jednoručky, olympijské osy, kotúče, lavičky. Multifunkčné veže a stojany na drepy, bench press a ďalšie základné cviky.
d) kardio zóna: bežecké pásy, bicykle, eliptické trenažéry a veslovacie stroje. Kardio stroje s moderným displejom a možnosťou sledovania výkonu.
e) funkčná zóna: Priestor s podložkami, kettlebellmi, medicinbalmi a TRX systémom, hrazda. Priestor na dynamický tréning, švihadlá, expandery a balančné pomôcky, boxovacie vreco.
f) wellness a oddych: sauna, nápojový bar s proteínovými nápojmi a kávou.
g) doplnkové vybavenie: klimatizácia a vzduchotechnika pre komfort Klientov. Moderné ozvučenie a televízne obrazovky v priestoroch Fitnescentra. Bezpečnostný kamerový systém. DJ pult a profesionálna audio technika sú k dispozícii počas tematických podujatí, kde DJ zabezpečuje hudobný doprovod a tým vytvára príjemnú tréningovú atmosféru.
2.3 Pri prekročení kapacít jednotlivých častí Prevádzky je Prevádzkovateľ oprávnený nepovoliť Klientovi vstup, a to až do času kedy to kapacita Prevádzky umožní. V tejto súvislosti nevznikajú Klientovi žiadne nároky voči Prevádzkovateľovi.
2.4 Klient je povinný využívať všetky zariadenia a pomôcky v Prevádzke výlučne spôsobom, na ktorý sú určené. V prípade pochybností o správnosti ich používania je povinný zdržať sa ich využívania, prípadne požiadať zamestnávateľa Prevádzkovateľa alebo Trénera o možnostiach využívania konkrétneho zariadenia alebo pomôcky.
2.5 Cvičebné náradie, posilňovacie stroje a ďalšie vybavenie Fitnescentra sú Klienti povinní používať jedine spôsobom k tomu určeným. Sú pri tom povinní chovať sa tak, aby nedochádzalo k ich poškodeniu, ani k ohrozeniu zdravia vlastného, alebo zdravia iných Klientov. Za poranenia a úrazy, ktoré si Klient zapríčinil vlastnou neopatrnosťou, nezohľadnením vlastného zdravotného stavu a nerešpektovaním prevádzkového poriadku, nenesie Prevádzkovateľ žiadnu zodpovednosť.
2.6 Klient využíva všetky Služby v Prevádzke na svoje vlastné riziko. Klient sám zodpovedá za to, či je zdravý telesne aj duševne a je schopný cvičenie absolvovať. Pred každým cvičením zváži svoj aktuálny zdravotný stav a tomu prispôsobí druh cvičenia, intenzitu, záťaž a dĺžku cvičenia.
2.7 Klient je povinný riadiť sa všetkými usmerneniami a pokynmi Prevádzkovateľa počas celej doby návštevy Prevádzky.
2.8 Klient je povinný správať sa tak, aby nerušil pohodlie iných Klientov, aby nedochádzalo k škodám na zdraví a majetku a aby svojimi úkonmi žiadnym spôsobom nenarúšal chod Prevádzky a využívanie Služieb inými Klientmi.
2.9 V prípade nevhodného, agresívneho či vulgárneho správania sa voči ostatným klientom alebo zamestnancom Prevádzkovateľa alebo Trénerom si Prevádzkovateľ vyhradzuje právo takéhoto Klienta vykázať z priestorov Prevádzky alebo mu vstup do Prevádzky odoprieť.
2.10 Klienti nesmú v Prevádzke vykonávať športovú činnosť, pokiaľ sú chorí alebo majú príznaky ochorenia (napríklad horúčku, kašeľ, kýchanie), zranení, pravidelne užívajú lieky či iné látky, ktoré môžu akýmkoľvek spôsobom ovplyvniť ich fyzické či duševné schopnosti, alebo ak sú inak indisponovaní na výkon športovej činnosti. Tento zákaz sa nevzťahuje na osoby, ktoré doložia písomné prehlásenie lekára o tom, že daná osoba môže športové činnosti v Prevádzke vykonávať. Predchádzajúca konzultácia lekára ohľadne možnosti využívania jednotlivých služieb a zariadení Prevádzky sa odporúča hlavne, nie však iba, osobám trpiacim cukrovkou, ochoreniami srdca, vysokým alebo nízkym tlakom krvi a tehotným ženám.
2.11 Klienti nie sú oprávnení využívať saunu pod vplyvom látok, ktoré obmedzujú zrážanlivosť krvi, antihistaminík, beta-blokov, utišujúcich látok alebo iných látok s obdobnými účinkami.
2.12 V Prevádzke je zakázané najmä: fajčenie, vstup so zvieratami, vnášanie a používanie sklenených predmetov (vrátane fliaš), fotografovanie alebo filmovanie osôb ako aj skupín bez ich súhlasu; na fotografovanie, či filmovanie určené na komerčné účely a pre tlač je potrebné získať písomné povolenie od Prevádzkovateľa, vytvárať nadmerný hluk a svojím správaním obmedzovať pohodlie ostatných Klientov, zasahovanie do technického vybavenia prevádzky, preskakovať turnikety, vnášanie a používanie zbraní, odkladať tašky, ruksaky a iné predmety v otvorených priestoroch fitnescentra mimo priestory šatní,

3 Pravidlá odkladania osobných vecí Klientov

3.1 Prevádzkovateľ nezodpovedá za škodu na veciach vnesených alebo odložených v prevádzke počas využívania Služieb, ak tieto budú odložené mimo miest vyhradených Prevádzkovateľom. Pokiaľ Klient odkladá počas využívania Služieb do miest vyhradených Prevádzkovateľom veci, ktoré jednotlivo, alebo v súčte dvoch a viacerých vecí presahujú hodnotu 100,- EUR (cennosti), je povinný toto oznámiť zamestnancovi Prevádzkovateľa a odložiť ich v úschovni cenností na recepcii Fitnescentra, inak Prevádzkovateľ nezodpovedá za škodu spôsobenú ich poškodením, odcudzením, znehodnotením presahujúcu danú čiastku. Zodpovednosť za škodu Prevádzkovateľa je bližšie upravená vo VOP.
3.2 K úschove vecí vnesených alebo odložených v Prevádzke počas využívania Služieb (nie cenností) slúžia očíslované skrinky v šatniach, ktorých zabezpečenie zámkom je povinný vykonať Klient. V prípade, že Klient neuzamkne skrinku v šatni alebo ponechá svoje veci mimo skrinky v šatni, Prevádzkovateľ nezodpovedá za škodu na týchto veciach.
3.3 Klient je povinný pri odchode skrinku v šatni vyprázdniť a nechať ju odomknutú. Prevádzkovateľ má právo skrinky v šatni, ktoré zostanú zamknuté i po prevádzkovej dobe otvoriť. Prevádzkovateľ nezodpovedá za prípadné škody či straty, spôsobené porušením povinnosti nechať skrinku prázdnu a odomknutú. Prevádzkovateľ má povinnosť veci, nájdené v otvorenej skrinke po dobu 30 dní od nájdenia skladovať. Pri prebratí vecí od Prevádzkovateľa je Klient povinný odovzdať podpísané čestné prehlásenie, že veci skutočne prevzal.

4 Pravidlá hygieny v Prevádzke

4.1 Klienti sú povinní dodržiavať najmä nasledovné hygienické zásady:
a) dodržiavať čistotu a hygienu v priestoroch Prevádzky, taktiež v prípade zistenia akéhokoľvek nedostatku informovať Prevádzkovateľa alebo zodpovednú osobu Prevádzkovateľa;
b) svoje športové oblečenie prispôsobiť zásadám osobnej hygieny a slušného chovania sa s prihliadnutím ku konkrétnemu miestu, v ktorom sa v Prevádzke nachádzajú;
c) používať uteráky pri športovej činnosti tak, aby použité zariadenie Prevádzky bolo udržované v čistote;
d) pred začatím cvičenia umyť si ruky v šatni alebo použiť dezinfekčný prostriedok dostupný v Prevádzke;
e) pred vstupom do Prevádzky, prezuť sa z obuvi, v ktorej prišiel, do obuvi, v ktorej bude cvičiť alebo sa pohybovať v Prevádzke;
f) do posilňovne a štúdií vstupovať výhradne v uzatvorenej a čistej športovej obuvi odlišnej od obuvi;
g) do posilňovne a zón, v ktorých sa cvičí vstupovať výhradne v uzatvorenej a čistej športovej obuvi odlišnej od obuvi vonkajšej; do posilňovne zákaz používania plážovej obuvi / papúč, sandál, šľapiek; zakázané je vstupovať naboso a cvičiť naboso;
h) po použití stroja či akejkoľvek podložky a pomôcky v posilňovni túto vždy očistiť dezinfekčným prostriedkom; osprchovať sa pred vstupom do sauny, v saune používať plachtu alebo uterák;
i) konzumácia jedla je povolená len v zónach na to určených, najmä recepcia a vstupná zóna.

5 Spôsob a frekvencia upratovania Prevádzky

5.1 Upratovanie priestorov Prevádzky sa vykonáva denne pred začatím prevádzky a priebežne podľa potreby. Očista zariadení na osobnú hygienu, povrchových plôch a podláh je vykonávaná počas celého dňa podľa potreby. Nádoby na odpad umiestnené v Prevádzke sú vyprázdňované podľa potreby.
5.2 Dezinfekcia, čistenie, upratovanie ako aj všetky činnosti s čistotou a poriadkom na celej Prevádzke je zodpovedná externá firma, ktorá túto činnosť vykonáva na základe zmluvného vzťahu s Prevádzkovateľom.
Prevádzkový poriadok je platný od 01.10.2025