VŠEOBECNÉ OBCHODNÉ PODMIENKY

poskytovania služieb a predaja tovarov

77 NEXT LEVEL FITNESS

1 ÚVODNÉ USTANOVENIA
1.1 Predmetom týchto všeobecných obchodných podmienok (ďalej len ,,VOP„) je úprava vzájomných práv a povinností medzi spoločnosťou:

CITYFITNESS s.r.o.

so sídlom Zuzany Chalupovej 8, 851 07 Bratislava Petržalka

IČO: 54 992 443, DIČ: 2121861148, IČ DPH: SK2121861148

zapísanou v obchodnom registri Mestského súdu Bratislava III, oddiel: Sro, vložka č.: 165113/B

email: info@77fitness.sk

(ďalej len ,,Prevádzkovateľ„)

ktorá prevádzkuje jednotlivé fitnescentrá pod spoločnou obchodnou značkou „77 NEXT LEVEL FITNESS“ a klientom, ktorý je tuzemskou alebo zahraničnou fyzickou osobou, ktorá nie je podnikateľom v zmysle príslušných všeobecne záväzných právnych predpisov a nekoná v rámci povolania, predmetu podnikania alebo podnikateľskej činnosti, a to pri poskytovaní služieb alebo predaji tovaruPrevádzkovateľom (ďalej len „Klient alebo „Spotrebiteľ). VOP sú zverejnené v každej prevádzke na dostupnom viditeľnom mieste, ako aj na Webovej stránke Prevádzkovateľa: https://www.77fitness.sk/(ďalej len „Webová stránka“) a v mobilnej aplikácii s názvom „77 NEXT LEVEL FITNESS“ (ďalej len „Aplikácia“).

1.2 Prevádzkovateľ poskytuje služby a predáva tovar Klientom vo svojich prevádzkach, ktorými sú jednotlivé fitnescentrá (športové zariadenia) pod spoločnou obchodnou značkou „77 NEXT LEVEL FITNESS“ (ďalej len „Fitnescentrum alebo „Prevádzkaaj ako označenie každej jednotlivej prevádzky)a jednotlivé služby a tovary si môže Klient zakúpiť aj prostredníctvom online rozhraní, ktorými sú najmä Webová stránka a Aplikácia.
1.3 Službami poskytovanými Prevádzkovateľom vo Fitnescentre sa rozumejú najmä: umožnenie vstupu a prístupu do priestorov Fitnescentra, využívanie služieb recepcie a vstupných priestorov, služba bezpečnej úschove cenných vecí na recepcii, poskytnutie prístupu do šatní a sociálneho zázemia vrátane úložných priestorov pre osobné veci s možnosťou uzamknutia, umožnenie použitia všetkých cvičebných nástrojov a prístrojov nachádzajúcich sa priestoroch Fitnescentra, sauna, občerstvenie, sprievodný program, skupinové cvičenia, sprostredkovanie a rezervácia služieb osobných trénerov (ďalej len „Služby“). Za Služby sa na účely týchto VOP považuje aj využívanie Služieb v rámci zvoleného členského programu podľa čl. 4 VOP.
1.4 Tovarom sa na účely týchto VOP rozumie tovar ponúkaný Predávajúcim v elektronickom obchode a/alebo vo Fitnescentre, pričom tovarom je najmä o oblečenie a pomôcky na cvičenie vyrábané pod značkou „77 NEXT LEVEL FITNESS“ (ďalej len „Tovar).
1.5 V rámci svojej činnosti môže Prevádzkovateľ sprostredkovať Klientovi služby osobného trénera, ktoré spočívajú v poradenstve, inštruktáži alebo inej činnosti bezprostredne súvisiacej s aktivitami Klienta vo Fitnescentre (ďalej len „Tréner“). Prevádzkovateľ žiadnym spôsobom nezodpovedá za činnosť a služby poskytnuté Trénerom. Právny vzťah medzi Klientom a Trénerom sa spravuje osobitnou zmluvou uzavretou medzi Klientom a Trénerom.
1.6 Každé Fitnescentrum môže poskytovať rôzne Služby, ktorých špecifikácia a rozsah, vrátane cien za jednotlivé poskytované Služby, predávané Tovary, príplatky, prípadne trvanie Služby a ďalšie podmienky využitia vybraných Služieb, možnosti ich zakúpenia sú definované v cenníku Prevádzkovateľa (ďalej len „Cenník“). Cenník je k nahliadnutiu online na Webovej stránke, v Aplikácii ako aj na viditeľnom mieste v každom Fitnescentre. Prevádzkovateľ si vyhradzuje právo jednostrannej zmeny informácií uvedených v Cenníku.
1.7 Prevádzkovateľ poskytuje Služby a predáva Tovar Klientovi na základe zmluvy (ďalej len „Zmluva“), ktorá sa uzatvára formou ponuky Prevádzkovateľa a následnej objednávky zo strany Klienta, t.j. Klient prejaví záväzný záujem o uzavretie Zmluvy a poskytnutie vybraných Služieb a predaja Tovarov zo strany Prevádzkovateľa. Objednávku môže Klient urobiť osobne na recepcii Fitnescentra alebo prostredníctvom Webovej stránky alebo Aplikácie. V prípade online objednávky sa Zmluva považuje za uzavretú akceptovaním objednávky Prevádzkovateľom, o čom je Klient informovaný e-mailovou notifikáciou, ktorú Prevádzkovateľ odošle Klientovi bez zbytočného odkladu po prijatí objednávky. Klient, ktorý je spotrebiteľom odoslaním online objednávky Služby alebo Tovaru Prevádzkovateľovi zároveň potvrdzuje, že Prevádzkovateľ včas a riadne splnil svoje informačné povinnosti podľa ustanovenia § 5 a § 15 zákona č. 108/2024 Z. z. o ochrane spotrebiteľa a o zmene a doplnení niektorých zákonov (ďalej len „ZoOS“).
1.8 Registráciou Klienta a zriadením užívateľského účtu podľa čl. 2 týchto VOP, prípadne iným preukázateľným spôsobom vyjadrenia súhlasu s týmito VOP (najneskôr však vždy začatím využívania Služieb Prevádzkovateľa alebo kúpou Tovaru u Prevádzkovateľa) Klient potvrdzuje, že sa oboznámil so znením VOP, podmienkami ochrany osobných údajov, Prevádzkovým poriadkom, Reklamačným poriadkom Prevádzkovateľa, bezpečnostnými a inými predpismi, prípadne ďalšími dokumentmi Prevádzkovateľa,ktoré sú zverejnené na Webovej stránke.

2 PODMIENKY VSTUPU DO FITNESCENTRA

2.1 Každý Klient je pred prvým vstupom do Fitnescentra povinný zaregistrovať sa v Aplikácii alebo na Webstránke za účelom zriadenia užívateľského účtu. Podmienkou registrácie je pravdivé a úplné vyplnenie svojich osobných údajov v požadovanom rozsahu. Registráciu môže Klient vykonať sám priamo v Aplikácii alebo na Webstránke alebo môže svoje údaje poskytnúť zamestnancovi na recepcii Fitnescentra, ktorý po predložení osobného identifikačného dokladu vyplní údaje Klienta v registračnom formulári namiesto Klienta. V prípade, že Klient odmietne poskytnúť údaje, ktoré sú potrebné za účelom vykonania registrácie alebo odmietne predložiť vyžiadané doklady, nebude mu umožnený vstup do Fitnescentra a /alebo nebude mu využitie Služby umožnené.
2.2 Po úspešnom vykonaní registrácie v Aplikácii bude Klientovi založený užívateľský účet (ďalej len „Užívateľský účet“), v ktorom sa mu sprístupní jedinečný QR kód, ktorý slúži ako vstupný identifikačný prostriedok do Fitnescentra alebo k jednotlivým Službám (ďalej len „QR kód“). Klient je povinný sa pri každom vstupe do Fitnescentra preukázať QR kódom, a to pri prechode na to určeným turniketom alebo v prípade jeho nefunkčnosti na recepcii Fitnescentra. Týmto spôsobom sa Klient preukazuje vo všetkých Fitnescentrách v sieti 77 NEXT LEVEL FITNESS.
2.3 V prípade, že sa Klient rozhodne využívať Služby Fitnescentra s nepretržitou prevádzkou (t.j. nonstop 24/7) a bude vstupovať do priestorov Fitnescentra v čase, kedy nie je prítomný personál na recepciiFitnescentra, tzv. „nočný vstup“, je povinný požiadať o povolenie vstupu do fitnescentra osobitnou písomnou žiadosťou (ďalej len „Žiadosť o nočný vstup“). Formulár Žiadosti o nočný vstup je dostupný na recepcii dotknutého Fitnescentra alebo nasledovnom linku. Klient je povinný v žiadosti uviesť požadované osobné údaje a uviesť dôvod, kvôli ktorému má záujem využívať nočný vstup do Fitnescentra. Pri podaní Žiadosti o nočný vstup je Klient povinný na recepcii Fitnescentra predložiť identifikačný doklad (občiansky preukaz alebo cestovný pas) za účelom overenia totožnosti Klienta a spárovania údajov v Užívateľskom účte. Klient je zároveň povinný nechať sa vyfotografovať zamestnancom recepcie Fitnescentra. Klient nemá nárok na schválenie Žiadosti o nočný vstup a každá žiadosť bude individuálne posúdená Prevádzkovateľom. Schválenie Žiadosti o nočný vstup bude Klientovi oznámené e-mailom. Po schválení Žiadosti o nočný vstup je Klient oprávnený vstupovať do Fitnescentra aj v čase nočnej prevádzky po predložení svojho QR kódu.
2.4 QR kód je neprenosný a slúži výlučne pre konkrétneho Klienta. Klient je povinný QR kód chrániť pred jeho stratou, kopírovaním alebo zneužitím a nesprístupniť QR kód akejkoľvek tretej osobe. V prípade porušenia tejto povinnosti Klienta má Prevádzkovateľ právo odoprieť Klientovi vstup do Fitnescentra a poskytnutie vybraných Služieb Prevádzkovateľa. Prevádzkovateľ je oprávnený odoprieť̌ poskytnutie Služby osobe, ktorá použila QR kód, ktorý jej nepatrí. Možné zneužitie QR Kódu je Klient povinný bezodkladne nahlásiť Prevádzkovateľovi, ktorý QR kód zneplatní a vydá Klientovi nový QR kód.
2.5 Prevádzkovateľ vedie v Užívateľskom účte Klienta elektronickú evidenciu vstupov Klienta do Fitnescentra aplatnosť vybraného členského programu, najmä za účelom kontroly platnosti členského programu, vedenia štatistík návštevnosti, ochranu majetku a bezpečnosti návštevníkov Fitnescentra.
2.6 V prípade duplicitného zriadenia Užívateľského účtu Klientom je Prevádzkovateľ oprávnený zlúčiť Užívateľský účet Klienta do jedného Užívateľského účtu Klienta. Na žiadosť Klienta je Prevádzkovateľ povinný do 10 dní od doručenia žiadosti Klienta zrušiť Užívateľský účet. Prevádzkovateľ je oprávnený zrušiť Užívateľský účet najmä vtedy, ak Klient svoj Užívateľský účet nevyužíva po dobu dlhšiu ako 12 mesiacov alebo keď Klient podstatným spôsobom poruší povinnosti vyplývajúce mu z týchto VOP.
2.7 Na vyzvanie zamestnanca recepcie Fitnescentra je Klient povinný preukázať sa platným identifikačnýmdokladom (občiansky preukaz alebo cestovný pas) za účelom overenia a stotožnenia Klienta s údajmi zadanými v Užívateľskom účte. V prípade, že sa údaje nebudú zhodovať alebo nebudú správne, je Prevádzkovateľ oprávnený prepísať údaje v Užívateľskom účte Klienta tak, aby sa údaje zhodovali s údajmi v platnom identifikačnom doklade Klienta alebo je Prevádzkovateľ oprávnený odmietnuť vstup Klienta do Fitnescentra a poskytnúť mu Služby. V prípade, že Klient odmietne predložiť platný identifikačný doklad za účelom kontroly, je Prevádzkovateľ oprávnený odmietnuť Klientovi vstup do Fitnescentra a poskytnúť mu Služby.  
2.8 Po zriadení Užívateľského účtu je Klient oprávnený vstupovať do zvoleného Fitnescentra a využívať Služby, a to po zaplatení ceny Služby podľa platného Cenníka.
2.9 Klient – osoba mladšia ako 15 rokov, má vstup do Fitnescentra povolený výlučne v sprievode a pod dohľadom svojho zákonného zástupcu alebo Trénera. V prípade, že sa dodatočne preukáže, že osoba, ktorá sprevádzala osoby mladšie ako 15 rokov, nemala poverenie od zákonného zástupcu v zmysle predchádzajúcej vety, zodpovedá za takúto sprevádzanú osobu vo vzťahu k Prevádzkovateľovi v celom rozsahu. Mladistvým klientom (od 15 do 18 rokov) je umožnený vstup a cvičenie vo Fitnescentre len po predložení súhlasu zákonného zástupcu mladistvého. Tlačivo Prehlásenia zodpovedného zástupcu mladistvého je súčasťou Prevádzkového poriadku ako Príloha č. 1.
2.10 Vstupom do prevádzky Klient, resp. zákonný zástupca Klienta alebo iná osoba zodpovedná za Klienta potvrdzuje, že zdravotný stav mu je dostatočne známy, pričom tento zdravotný stav žiadnym spôsobom, a to ani čiastočne nebráni vo využívaní Služieb Prevádzkovateľa. V prípade akýchkoľvek pochybností vo vzťahu k okolnostiam brániacim využívaniu Služieb je Klient, zákonný zástupca Klienta alebo iná osoba zodpovedná za Klienta povinná oznámiť takúto skutočnosť zamestnancovi Fitnescentra.
2.11 Registráciu Klienta mladšieho ako 16 rokov je povinný vykonať jeho zákonný zástupca na recepcii Fitnescentra. Osoba mladšia ako 16 rokov nie je oprávnená vykonať registráciu cez Aplikáciu.
2.12 Po vstupe do Fitnescentra sa Klient zaväzuje dodržiavať Prevádzkový poriadok zverejnený na Webovej stránke Prevádzkovateľa a vo Fitnescentre.

3 PLATOBNÉ PODMIENKY

3.1 Klient je povinný zaplatiť Prevádzkovateľovi cenu Služby alebo Tovaru podľa aktuálneho Cenníka, a to priamo na recepcii Fitnescentra v hotovosti alebo platobnou kartou. V prípade online objednávky je Klient povinný zaplatiť cenu Služby alebo Tovaru prostredníctvom platobnej brány cez Webovú stránku alebo Aplikáciu bezprostredne po odoslaní objednávky Služby alebo Tovaru.
3.2 V cenách ponúkaných Služieb a Tovarov je zahrnutá DPH. Ak sú k cene Tovaru pripočítané aj akékoľvek iné náklady (na dopravu, dodanie, poštovné a iné náklady a poplatky), o ich výške je Klient, informovaný najneskôr pred odoslaním objednávky Prevádzkovateľovi.
3.3 Klient je povinný uhradiť cenu Služby pred začatím využívania Služby, najneskôr pri vstupe do Fitnescentra.
3.4 Klient je oprávnený využívať Služby za zvýhodnenú cenu podľa aktuálneho Cenníka alebo zadarmo, a to po predložení Multisport karty alebo  Up balansea karty, a to na základe dohody Prevádzkovateľa s treťou stranou.
3.5 Klient je povinný dodržiavať podmienky Služby. V prípade prekročenia stanoveného času alebo počtu možnosti využívania vybraných Služieb (napríklad časovo obmedzený vstup do sauny alebo množstvo poskytnutého občerstvenia) je Klient povinný uhradiť doplatok v zmysle Cenníka resp. si zakúpiť novú Službu.
3.6 Vybrané Služby je možné vopred rezervovať za podmienok určených v Cenníku (ďalej len „Rezervácia“). Klient je povinný za Rezerváciu zaplatiť rezervačný poplatok vo výške ceny Služby v súlade s Cenníkom(ďalej len „Rezervačný poplatok“). Rezerváciu Služieb je možné vykonať prostredníctvom Web stránky,Aplikácie alebo iným spôsobom, ktorý v danom čase umožňuje Prevádzkovateľ vo vybranej Prevádzke.Rezerváciu Služby, ktorá pripúšťa možnosť Rezervácie podľa Cenníka, ak nie je v Cenníku uvedené inak, môže Klient zrušiť bezplatne najneskôr 24 hodín pred jej plánovaným začatím vopred, a to písomne na email Prevádzkovateľa alebo prostredníctvom svojho Užívateľského účtu. V prípade včasného zrušenia Rezervácie bude Klientovi vrátený Rezervačný poplatok v plnej výške. V prípade, ak sa Klient nedostaví na rezervované Služby včas alebo Rezerváciu nezruší vopred v stanovenom čase, je Klient povinný zaplatiť storno poplatok vo výške Rezervačného poplatku (ďalej len „Storno poplatok“). Prevádzkovateľ je oprávnený nárok na zaplatenie Storno poplatku započítať oproti povinnosti vrátiť Klientovi Rezervačný poplatok, t.j. Klientom zaplatený Rezervačný poplatok bez náhrady prepadá. O uplatnení Storno poplatku a jeho započítaní informuje Klienta Prevádzkovateľ písomne e-mailom. Storno poplatok je Klient povinný uhradiť bez ohľadu na to, či Prevádzkovateľ poskytol rezervované Služby inému Klientovi, ak sa Prevádzkovateľ s Klientom nedohodnú písomne inak.
3.7 Všetky poplatky, ktoré je Klient povinný uhradiť Prevádzkovateľovi a ktoré súvisia s podmienkami využívania Služieb Klienta u Prevádzkovateľa, sú uvedené v týchto VOP a v Cenníku.
3.8 Prevádzkovateľ môže poskytnúť Klientovi zľavu. Zľavy sa poskytujú podľa aktuálnej ponuky Prevádzkovateľa, na poskytnutie zľavy nie je právny nárok.

4 ČLENSKÝ PROGRAM

4.1 Klient môže využívať Služby aj v rámci zvoleného členského programu na základe Zmluvy uzavretej podľa bodu 1.7 VOP (ďalej len „Členský program“). Každý Členský program má stanovený rozsah poskytovaných Služieb a dobu trvania členstva, počas ktorej je Klient oprávnený využívať Služby. Podmienky, trvanie a rozsah jednotlivých Členských programov sú uvedené v Cenníku na Webovej stránke, v Aplikácii a na dostupnom mieste vo Fitnescentre.
4.2 Dňom uhradenia ceny Členského programu vzniká Klientovi oprávnenie využívať Služby v jednotlivých alebo všetkých Fitnescentrách v rozsahu stanovenom pre jednotlivé Členské programy, a to počas doby trvania daného Členského programu. Predĺženie Členského programu je možné len zakúpením ďalšieho Členského programu.
4.3 Zakúpením Členského programu Klient uzatvára s Prevádzkovateľom Zmluvu na dobu určitú. Klient ani Prevádzkovateľ nie je oprávnený Zmluvu vypovedať. Klient je oprávnený od Zmluvy odstúpiť v prípade podstatného porušenia povinností Prevádzkovateľom alebo spôsobom podľa čl. 7 týchto VOP.  Klient nie je oprávnený preniesť Členský program na inú osobu. Ak Klient nevyužije Služby počas trvania Členského programu z akéhokoľvek dôvodu, nemá nárok na žiadnu náhradu, refundáciu alebo iné protiplnenie voči Prevádzkovateľovi, ak Prevádzkovateľ nerozhodne inak.
4.4 V prípade zakúpenia Členského programu s dobou trvania 12 a viac mesiacov môže Klient požiadať o zrušenie Zmluvy z vážnych zdravotných dôvodov, ktoré mu neumožňujú ďalej využívať Služby. Prevádzkovateľ môže na základe vlastného uváženia tejto žiadosti Klienta vyhovieť, a to tak, že Členský program ukončí, pričom Klientovi vráti alikvotnú časť ceny za Členský program za nevyužité obdobie trvania Zmluvy alebo Členský program pozastaví, pričom členstvo obnoví po uplynutí doby dohodnutej s Klientom alebo na základe žiadosti Klienta. Presné podmienky si Prevádzkovateľ a Klient dohodnú písomne (e-mailom).
4.5 V prípade, že sa preukáže, že QR kód Klienta, ktorý má zakúpený Členský program, využíva iná osoba ako registrovaný Klient, ktorému QR kód patrí, je Klient povinný zaplatiť Prevádzkovateľovi zmluvnú pokutu za neoprávnené prenesenie QR kódu, a to vo výške päťnásobku nezľavneného jednorazového vstupu za každý vstup, kedy QR kód použila iná osoba ako Klient.
4.6 Ak nie je Prevádzkovateľom jednostranne určené inak, v prípade vzniku dodatočných povinností Prevádzkovateľa, ktoré budú súvisieť s rozhodnutiami orgánov verejnej moci (orgány štátnej správy alebo orgánov miestnej samosprávy) alebo zásahov vyššej moci, na základe ktorých nebude Prevádzkovateľ dočasne poskytovať Služby na určité, alebo v čase vydania takého rozhodnutia neurčité obdobie, Klient berie na vedomie a súhlasí s tým, že Služby, resp. obdobie možnosti využitia predplatených Služieb sa nepredlžuje priamo úmerne obdobiu, počas ktorého poskytovanie Služieb zo strany Prevádzkovateľa nie je možné (napríklad povinnosť dočasného obmedzenia alebo uzatvorenia Prevádzok v súvislosti so šíriacim sa ochorením COVID – 19).

5 PORUŠENIE POVINNOSTÍ KLIENTA

5.1 Pri závažnom porušení povinnosti Klienta podľa týchto VOP, vrátane povinností podľa Prevádzkového poriadku je Prevádzkovateľ oprávnený odstúpiť od Zmluvy.
5.2 Závažným porušením Zmluvy sa rozumie najmä:
a) uvedenie nepravdivých informácií a údajov o svojej osobe,
b) opakované porušovanie ustanovení Zmluvy (min 2x),
c) nerešpektovanie Prevádzkového poriadku,
d) nerešpektovanie pokynov zamestnancov Prevádzkovateľa alebo Trénera,
e) zavinené spôsobenie škody na majetku Prevádzkovateľa,
f) spôsobenie škody na zdraví tretích osôb nachádzajúcich sa vo Fitnescentre,
g) omeškanie s úhradou peňažných záväzkov o viac ako 10 dní,
h) reklama iného fitnescentra, či poskytovateľa obdobných služieb ako Prevádzkovateľom vo Fitnescentre,
i) lákanie iných Klientov na využívanie služieb tretích osôb, ktoré sú konkurenčné k Službám Prevádzkovateľa ,
j) aplikácia podporných látok v areáli prostredníctvom ihiel, či iným externým (mimotelovým) spôsobom,
k) predaj alebo poskytovanie zakázaných látok, či iných tovarov Klientom.
5.3 Odstúpenie od Zmluvy je účinné od momentu jeho písomného oznámenia Klientovi na emailovú adresu Klienta. V prípade odstúpenia od Zmluvy Prevádzkovateľom z vyššie uvedených dôvodov, Klient nemá nárok na náhradu škody ani na vrátenie ceny Služby, a to ani jej pomernej časti, ak nie je Prevádzkovateľom rozhodnuté inak. Tým nie je dotknutý nárok Prevádzkovateľa na náhradu škody v plnej výške. Odstúpenie od Zmluvy sa však nedotýka práv a povinností vyplývajúcich do dňa účinnosti odstúpenia od Zmluvy, nároku na náhradu škody, ako aj riešenia sporov medzi Klientom a Prevádzkovateľom. Zmluvné strany nie sú povinné vrátiť si vzájomné plnenia poskytnuté do momentu účinnosti odstúpenia od Zmluvy.
5.4 V prípade porušenia Prevádzkového poriadku alebo týchto VOP alebo ak sa Klient správa výrazne nevhodným spôsobom voči zamestnancom Prevádzkovateľa alebo iným klientom, Prevádzkovateľ môže natrvalo zakázať takémuto Klientovi vstup do Fitnescentra.

6 KÚPA TOVARU V E-SHOPE

6.1 Tovary ponúkané v elektronickom obchode sú Prevádzkovateľom bežne dodávané a sú dostupné v dodacej lehote najneskôr 30 dní odo dňa odoslania objednávky Tovaru Klientom. Hlavné vlastnosti a cena konkrétneho Tovaru sú uvedené priamo v elektronickom obchode.
6.2 Klient objednáva Tovar vyplnením a odoslaním formulára v elektronickom obchode (ďalej len „Objednávka“). Klient odoslaním Objednávky Prevádzkovateľovi potvrdí svoj súhlas s tým, že tieto VOP sa budú vzťahovať na Zmluvu uzavretú medzi ním a Prevádzkovateľ v elektronickom obchode vrátane uplatnenia nárokov z vád Tovaru, a že bol oboznámený s tým, že po odoslaní Objednávky je jeho povinnosťou zaplatiť kúpnu cenu (zakliknutím „Objednať s povinnosťou platby“).
6.3 Prevádzkovateľ Tovar doručuje v Prevádzke alebo prostredníctvom doručovateľských spoločností.
6.4 Klient je povinný prevziať Tovar v mieste, ktoré ako miesto doručenia určil v objednávke, ak sa s Prevádzkovateľom písomnou formou (e-mailom alebo poštou) alebo telefonicky nedohodne inak.
6.5 Klient je povinný skontrolovať Tovar hneď po doručení. V prípade, že Klient zistí, že Tovar je mechanicky poškodený, je povinný túto skutočnosť oznámiť doručovateľskej spoločnosti alebo Prevádzkovateľovi pri doručovaní v Prevádzke a za ich prítomnosti skontrolovať stav Tovaru. V prípade zistenia poškodenia Tovaru je Klient oprávnený prevzatie Tovaru odmietnuť. Spôsob vybavenia takejto reklamácie dohodne Prevádzkovateľ s Klientom bezodkladne.
6.6 Tovar sa považuje za dodaný okamihom fyzického prevzatia Tovaru Klientom, resp. ním poverenou osobou alebo odmietnutím prevzatia Tovaru, ktoré doručovateľská spoločnosť vyznačí v protokole o doručení a odovzdaní Tovaru alebo jeho neprevzatím v určenej lehote, ak tieto VOP neurčujú inak v prípade prevzatia Tovaru Klientom.
6.7 Klient nadobúda vlastnícke právo k Tovaru až úplným zaplatením celej kúpnej ceny za Tovar alebo jeho prevzatím, podľa toho čo nastane neskôr. Prevzatím Tovaru prechádza na Klienta nebezpečenstvo náhodnej skazy a náhodného zhoršenia.
6.8 Do doby prechodu vlastníckeho práva z Prevádzkovateľa na Klienta, ktorý má Tovar v držbe, má Klientvšetky povinnosti uschovateľa veci a je povinný Tovar na vlastné náklady bezpečne uschovať a označiť ho tak, aby bol za každých okolností identifikovateľný ako Tovar Prevádzkovateľa.
6.9 Vlastnícke právo k Tovaru a nebezpečenstvo náhodnej skazy, náhodného zhoršenia a straty veci prechádza na Klienta okamihom dodania.

7 OSOBITNÉ USTANOVENIA PRE ZMLUVY UZATVORENÉ NA DIAĽKU

7.1 Ak došlo k uzavretiu Zmluvy medzi Prevádzkovateľom a Klientom výlučne prostredníctvom jedného alebo viacerých prostriedkov diaľkovej komunikácie bez súčasnej fyzickej prítomnosti Prevádzkovateľa a Klienta, najmä využitím Webovej stránky alebo Aplikácie má sa za to, že došlo k uzatvoreniu zmluvy na diaľku podľa ustanovení §14 a nasl. ZoOS.
7.2 Spotrebiteľ je oprávnený bez uvedenia dôvodu odstúpiť od zmluvy uzavretej na diaľku, a to v lehote 14 (slovom: štrnástich) dní odo dňa uzavretia Zmluvy, predmetom ktorej je poskytovanie Služby alebo odo dňa prevzatia Tovaru, a to v listinnej podobe alebo v podobe zápisu na inom trvanlivom nosiči.Spotrebiteľ môže použiť formulár na odstúpenie od Zmluvy a zaslať ho poštou alebo na e-mailovú adresu uvedenú v bode 1.1 VOP. Lehota na odstúpenie od Zmluvy sa považuje za zachovanú, ak Spotrebiteľ najneskôr posledný deň lehoty odošle oznámenie o odstúpení od Zmluvy Prevádzkovateľovi.
7.3 Prevádzkovateľ týmto poučuje Spotrebiteľa o tom, že udelením súhlasu so začatím poskytovania Služby pred uplynutím lehoty na odstúpenie od Zmluvy stráca po úplnom poskytnutí Služby právo na odstúpenie od Zmluvy.
7.4 Prevádzkovateľ týmto poučuje Spotrebiteľa o tom, že v prípade odstúpenia od Zmluvy, ak Spotrebiteľ udelil výslovný súhlas so začatím poskytovania Služby pred uplynutím lehoty na odstúpenie od Zmluvy, je Spotrebiteľ povinný uhradiť Prevádzkovateľovi cenu za skutočne poskytnuté plnenie do dňa doručenia oznámenia o odstúpení od Zmluvy, ktorá bude určená cenou za jednorazové vstupy podľa aktuálneho Cenníka.
7.5 Spotrebiteľ je povinný do 14 dní odo dňa odstúpenia od zmluvy uzavretej na diaľku zaslať Tovar späť alebo odovzdať Tovar Prevádzkovateľovi alebo osobe určenej Prevádzkovateľom na prevzatie Tovaru; to neplatí, ak Prevádzkovateľ navrhne, že si Tovar vyzdvihne osobne alebo prostredníctvom ním určenej osoby. Lehota podľa prvej vety sa považuje za zachovanú, ak Spotrebiteľ odošle Tovar Prevádzkovateľovi najneskôr v posledný deň lehoty.
7.6 Spotrebiteľ zodpovedá za zníženie hodnoty Tovaru, ktoré vzniklo v dôsledku zaobchádzania s Tovarom, ktoré je nad rámec zaobchádzania potrebného na zistenie vlastností a funkčnosti tovaru.
7.7 Prevádzkovateľ vráti do 14 dní odo dňa doručenia oznámenia o odstúpení od zmluvy Spotrebiteľovi všetky platby, ktoré od neho prijal na základe alebo v súvislosti so zmluvou uzavretou na diaľku vrátane nákladov na dopravu, dodanie, poštovné a iných nákladov a poplatkov.
7.8 Prevádzkovateľ nie je povinný pri odstúpení od zmluvy uzavretej na diaľku, ktorých predmetom je dodanie Tovaru, vrátiť Spotrebiteľovi platby podľa bodu 7.7 VOP pred tým, ako mu je tovar doručený, alebo kým Spotrebiteľ nepreukáže zaslanie tovaru späť Prevádzkovateľovi, ibaže Prevádzkovateľ navrhne, že tovar vyzdvihne osobne alebo prostredníctvom ním určenej osoby.
7.9 Prevádzkovateľ vráti Spotrebiteľovi platby podľa bodu 7.7 VOP rovnakým spôsobom, aký použil Spotrebiteľ pri ich úhrade; tým nie je dotknuté právo Prevádzkovateľa dohodnúť sa so Spotrebiteľom na inom spôsobe úhrady, ak Spotrebiteľovi nebudú v súvislosti s úhradou účtované žiadne poplatky.

8 ZODPOVEDNOSŤ ZA VADY SLUŽIEB A TOVAROV

8.1 V prípade vady poskytovaných Služieb alebo Tovarov je Klient povinný postupovať podľa platného Reklamačného poriadku Prevádzkovateľa.
8.2 Ak Klient naďalej využíva Služby napriek tomu, že ich označuje za vadné, poskytnutie Služby bude považované za prijaté bez výhrad zo strany Klienta a reklamácia vád môže byť zo strany Prevádzkovateľa odmietnutá.
8.3 Spôsob vybavenia reklamácie je upravený Reklamačným poriadkom Prevádzkovateľa.

9 ZODPOVEDNOSŤ ZA ŠKODU

9.1 Prevádzkovateľ zodpovedá za splnenie svojich zmluvných povinností s odbornou starostlivosťoua bezpečným spôsobom.
9.2 Klient nemá právo na náhradu škody spôsobenú vlastným úmyselným alebo nedbanlivostným konaním alebo úmyselným/nedbanlivým konaním tretích osôb, ktoré sa s jeho vedomím zdržiavajú vo Fitnescentre.
9.3 Klient zodpovedá v plnom rozsahu za (i) škodu spôsobenú na majetku Prevádzkovateľa, a to aj v prípade, ak bude spôsobená z nedbanlivosti, neodborným zaobchádzaním ako aj za (ii) škodu na majetku a/alebo zdraví tretích osôb, nachádzajúcich sa vo Fitnescentre, a to aj v prípade, ak bude spôsobená z nedbanlivosti, neodborným zaobchádzaním. Klient sa zaväzuje takto vzniknutú škodu nahradiť poškodenému v celom rozsahu. Klient je povinný zaobchádzať so zariadením/majetkom Prevádzkovateľa alebo zariadením/majetkom, ktoré Prevádzkovateľ užíva/má v nájme/výpožičke/držbe a je v priestoroch Fitnescentra šetrne. Prevádzkovateľ nepreberá zodpovednosť za poškodenia zdravia alebo vecí, ktoré vznikli zaobchádzaním zo strany Klienta v rozpore so Zmluvou.
9.4 Prevádzkovateľ nezodpovedá za škodu na veciach vnesených alebo odložených v Prevádzke počas využívania Služieb, ak tieto budú odložené mimo miest vyhradených Prevádzkovateľom. Pokiaľ Klient odkladá počas využívania Služieb do miest vyhradených Prevádzkovateľom veci, ktoré jednotlivo, alebo v súčte dvoch a viacerých vecí presahujú hodnotu 100,- EUR (cennosti), je povinný toto oznámiť zamestnancovi Prevádzkovateľa a odložiť ich v úschovni cenností na recepcii Fitnescentra, inak Prevádzkovateľ nezodpovedá za škodu spôsobenú ich poškodením, odcudzením, znehodnotením presahujúcu danú čiastku. Prevádzkovateľ zodpovedá za škodu na veciach v zmysle Zmluvy a ustanovení príslušného všeobecne záväzného právneho predpisu. Právo na náhradu škody sa musí uplatniť u Prevádzkovateľa bez zbytočného odkladu. Právo zanikne, ak sa neuplatnilo najneskôr pätnásteho dňa po dni, keď sa poškodený Klient o škode dozvedel.
9.5 Prevádzkovateľ nezodpovedá za spôsob využívania Služieb zo strany Klienta, nie je povinný poskytnúť mu poradenstvo, inštruktáž alebo akúkoľvek inú činnosťou bezprostredne súvisiacu s aktivitami Klienta vo Fitnescentre.
9.6  V prípade, ak bez zavinenia Prevádzkovateľa, alebo vplyvom rozhodnutí orgánov štátnej moci (napríklad v súvislosti so zamedzením následkov šírenia nebezpečnej nákazlivej ľudskej choroby COVID-19 opatreniami orgánov štátnej správy na úseku verejného zdravotníctva), alebo zásahov vyššej moci účastník nebude mať možnosť využiť objednané/predplatené Služby v pôvodne dohodnutom termíne alebo rozsahu, Klient berie na vedomie, že v týchto prípadoch Prevádzkovateľ trvá na plnení zvyšku Zmluvy, ak sa s Klientom nedohodne inak. Pre odstránenie pochybností platí, že v prípadoch podľa predchádzajúcej vety Prevádzkovateľ oznamuje Klientovi, že na zvyšku plnenia trvá.
9.7 Klient, ktorý spôsobí Prevádzkovateľovi a/alebo tretím osobám škodu, je za ňu zodpovedný v súlade s ustanovením § 420 zákona č. 40/1964 Zb. (Občiansky zákonník) v znení neskorších predpisov.
10 SPOLOČNÉ, PRECHODNÉ A ZÁVEREČNÉ USTANOVENIA
10.1 Tieto VOP platia a v celom rozsahu nahrádzajú platnosť predošlých zverejnených Všeobecných podmienok poskytovania služieb (VOP).
10.2 Prevádzkovateľ si vyhradzuje právo na jednostrannú zmenu týchto VOP kedykoľvek v priebehu trvania Zmluvy alebo využívania Služieb. Zmenu VOP Prevádzkovateľ oznámi na jednotlivých prevádzkach ako aj prostredníctvom oznámenia uverejnenom na Webovej stránke a v Aplikácii. Zmena VOP sa nedotýka práv a povinností vzniknutých pred účinnosťou zmeny.
10.3 Ak dôjde k jednostrannej zmene ustanovení VOP, má Klient právo na písomné vypovedanie Zmluvy v lehote 14 dní od okamihu oznámenia tejto zmeny; ak nedôjde k vypovedaniu Zmluvy, považuje sa toto konanie Klienta za súhlas s novým znením VOP. Práva a povinnosti Klientov (Spotrebiteľov), vyplývajúce zo zmluvy uzavretej na diaľku, v zmysle článku 7 VOP týmto nie sú dotknuté.
10.4 Prevádzkovateľ a Klient sú vždy viazaní aktuálne platnými ustanoveniami VOP.
10.5 Právne vzťahy uzatvorené na základe Zmluvy a/alebo VOP výslovne neupravené sa riadia výlučne právnym poriadkom Slovenskej republiky, a to najmä Občianskym zákonníkom a ZoOS.
10.6 Prevádzkovateľ zabezpečuje ochranu osobných údajov osôb (Klientov), ktoré sú fyzickými osobami, v zmysle Nariadenia Európskeho parlamentu a Rady (EÚ) 2016/679 z 27. apríla 2016 o ochrane fyzických osôb pri spracúvaní osobných údajov a o voľnom pohybe takýchto údajov, ktorým sa zrušuje smernica 95/46/ES (všeobecné nariadenie o ochrane údajov), pričom Klientovi poskytuje bližšie informácie o spracúvaní jej/ich osobných údajov v dokumente „Zásady spracovania osobných údajov“, ktorý je zverejnený na Webovej stránke a v Aplikácii.
10.7 Podnety Klientov prijíma Prevádzkovateľ na adrese uvedenej pri identifikácii Prevádzkovateľa týchto VOP a na e-mailovej adrese uvedenej v bode 1.1 VOP.
10.8 Ak nie je vo VOP uvedené inak, Prevádzkovateľ a Klient sa dohodli, že vzájomná komunikácia a doručovanie písomností môže prebiehať prostredníctvom písomností zasielaných:
a) osobne, poštou – na adresu sídla zapísaného v príslušnom obchodnom registri alebo inom registri, alebo na adresu trvalého pobytu,
b) elektronickou poštou (email) – na adresu uvedenú Prevádzkovateľom a Klientom (prednostne).
10.9 Písomnosť/oznámenie sa považuje za riadne doručené (i) pri zasielaní písomnosti/oznámenia emailom okamihom vygenerovania potvrdenia prístrojom, prostredníctvom ktorého sa písomnosť/oznámenie zasiela, (ii) pri zasielaní poštou siedmeho dňa odo dňa odoslania formou doporučenej zásielky s doručenkou, (iii) osobne dňom prevzatia alebo odmietnutia prevzatia adresátom. Akúkoľvek zmenu adries pre doručovanie písomností je tak Prevádzkovateľ ako aj Klient povinný bezodkladne oznámiť.
10.10 Ak nastanú okolnosti, ktorých vznik, priebeh a následok nie je závislý na činnosti a postupe Prevádzkovateľa (vis major) alebo okolnosti na strane Klienta, na základe ktorých Klient úplne alebo sčasti nevyužije objednané, zaplatené a zabezpečené Služby, nevzniká Klientovi nárok na úhradu alebo zľavu z ceny Služieb ani nárok na kompenzáciu alebo náhradu škody v akomkoľvek rozsahu. Prevádzkovateľ nenesie zodpovednosť za krátkodobo zníženú kvalitu Služieb, výpadky a tiež škody spôsobené vyššou mocou (vis major). Vyššou mocou (vis major) sú myslené najmä prírodné katastrofy, živelné pohromy, štrajky, dopravné nehody, nepredvídateľné poruchy na Prevádzkach Prevádzkovateľa (napr. prerušené dodávky médií, vody a pod.), povinnosti uložené Prevádzkovateľovi rozhodnutím orgánov verejnej moci ako i iné.
10.11 Ak sa niektoré ustanovenie VOP stane vo vymedzenom rozsahu neplatné, neúčinné, resp. nevykonateľné, ostatné ustanovenia, týmto nedotknuté, zostávajú v platnosti v plnom rozsahu. Prevádzkovateľ v takomto prípade nahradí takéto ustanovenie platným, účinným a vykonateľným ustanovením, ktoré sa bude čo najmenej odlišovať od princípov dohodnutých v týchto VOP pri zachovaní ekonomického a právneho účelu a zmyslu nahrádzaného ustanovenia.
10.12 Všetky spory, ktoré vzniknú medzi Prevádzkovateľom a Klientom zo zmluvy a/alebo VOP, alebo súvisiacich so zmluvou a/alebo VOP, vrátane sporov o platnosť, výklad, zánik zmluvy a/alebo VOP, budú strany riešiť primárne dohodou. V prípade, že nedôjde k dohode, vec bude predložená na rozhodnutie príslušnému súdu SR.
10.13 V prípade, že Spotrebiteľ nie je spokojný so spôsobom, ktorým Prevádzkovateľ vybavil jeho reklamáciu alebo sa domnieva, že Prevádzkovateľ porušil jeho práva, má právo obrátiť sa na Prevádzkovateľa so žiadosťou o nápravu. Ak Prevádzkovateľ na žiadosť Spotrebiteľa podľa predchádzajúcej vety odpovie zamietavo alebo na takúto žiadosť neodpovie v lehote do 30 dní odo dňa jej odoslania Spotrebiteľom, Spotrebiteľ má právo podať návrh na začatie alternatívneho riešenia sporu podľa ustanovenia § 12 zákona č. 391/2015 Z.z. o alternatívnom riešení spotrebiteľských sporov a o zmene a doplnení niektorých zákonov. Príslušným subjektom na alternatívne riešenie spotrebiteľských sporov so Spotrebiteľom je Slovenská obchodná inšpekcia,  Bajkalská 21/A, 827 99 Bratislava 27, www.soi.sk alebo iná príslušná oprávnená právnická osoba zapísaná v zozname subjektov alternatívneho riešenia sporov vedenom Ministerstvom hospodárska Slovenskej republiky (zoznam je dostupný na stránke http://www.mhsr.sk/).Spotrebiteľ má právo voľby, na ktorý z uvedených subjektov alternatívneho riešenia sporov sa obráti. Spotrebiteľ môže na podanie návrhu na alternatívne riešenie svojho spotrebiteľského sporu použiť platformu pre riešenie sporov on-line, ktorá je dostupná na webovej stránke http://ec.europa.eu/consumers/odr/. Všetky ďalšie informácie ohľadne alternatívneho riešenia sporov medzi Spotrebiteľom a Prevádzkovateľom vyplývajúcich zo Zmluvy ako spotrebiteľskej zmluvy alebo súvisiacich so Zmluvou ako spotrebiteľskou zmluvou sú uvedené na internetovej stránke Spotrebiteľ sa môže o podmienkach a platforme alternatívneho riešenia sporov informovať na: https://www.soi.sk/sk/alternativne-riesenie-spotrebitelskych-sporov.soi a v zákone č. 391/2015 Z.z. o alternatívnom riešení spotrebiteľských sporov a o zmene a doplnení niektorých zákonov.

Tieto VOP nadobúdajú platnosť a účinnosť dňa 01.10.2025.